Popular Posts

Tuesday, March 15, 2011

Hello :)


Hello Malaysia,
Afternoon All ,
What r u doing?
Erm, nothing to say

Ok then,
Enjoy ur holidays guys !
Muacks !
                             Bye Bye ^c^



Lisa♥Anime'sBlog•: My crazy Fren That i seen before ! I copy all of o...

Lisa♥Anime'sBlog•: My crazy Fren That i seen before ! I copy all of o...: "Jeez ! Very angry one of my enemy! this msg that i wrote and she reply =x= P/S the blue text is me ! The purple text is tat liar !And i..."

Monday, March 14, 2011

My crazy Fren That i seen before ! I copy all of our msg on fb. Hrs Bce !

Jeez ! Very angry one of my enemythis msg that i wrote and she reply =x=
P/S the blue text is me ! The purple text is tat liar !And if i put the clour is purple but no text that mean her name. i lazy to write her name!
W T F?? !!!
W H O A R E Y O U ?? !!! 
W H O A R E Y O U ?? !!! 
W H O A R E Y O U ?? !!! 
W H O A R E Y O U ?? !!! 
W H O A R E Y O U ?? !!! 
DO I KNOW YOU??!!!???
DO I KNOW YOU??!!!???
DO I KNOW YOU??!!!???
DO I KNOW YOU??!!!???
CAN YOU STOP ADDING ME UP!!!??
CAN YOU STOP ADDING ME UP!!!??
CAN YOU STOP ADDING ME UP!!!??
CAN YOU STOP ADDING ME UP!!!??
Y0U ARE KINDDA ANNOYING ME !!!
Y0U ARE KINDDA ANNOYING ME !!!
Y0U ARE KINDDA ANNOYING ME !!!
Y0U ARE KINDDA ANNOYING ME !!!
Y0U ARE KINDDA ANNOYING ME !!!
Y OU ARE WEIRD !!! ;PPPPP
I F YOU WONT STOP ADDING ME , IM GONNA REPORT YOU AND TELL ME FAMILY ABOUT THE GURL IM TALKING TO NOW ! 
PS ! IM GONNA BLOCK YOU !! CAUSE U ARE MAKING SO DAMN MAD ! LEAVE ME A L O N E LAH !!! JeeEEZZZZzzz !!!!!

fine ! if u do me like that !!
OH YEAH , BLOCK ME ~ CAUSE I CAN'T BLOCK YOU , I ALREADY REPORT YOU ~ SORRY >:)
but, nape ko da berubah?? can't understanding u
why i wanna block u ? I didn't do anything wrong & u also didn't do anything wrong .
IM NOT ! =W=

I JUST LYING TO YOU ALL THE TYM , I DIDNT EVEN FORGIVE ALL YOUR SINS . . .AND MISTAKE'S YOU HAVE DONE ! >:(

CAN YOU BLOCK ME NOW??!! IM TIRED TO TALKING , TYPING , REPLY YOUR MESSAGE'S. AND DONT ASK MORE , JUST BLOCK =W=


OMG ! MD !! fine if u say like that !! how dare u do me like tat !! can't believe it!! (whatever!)
WELL?? !!
DONE ???!! BLOCK ME NOW !! >:(
DONT SAY ME , YOU ALSO ! ;PP YOU THINK IM A DOLL ?? THAT NEEDS TO KEEP ALL OF YOUR SECRETS ??!! AND WHEN I TELL SYADA AND PUTERI OUR BING FAT LIES , YOU SAY . . .NO I DIDNT. . .ARGG !! IM SO SICK OF IT ! SICK OF IT ! TOTALLY SICK OF IT !.THEN DO WHATEVER YOU SAY AND HEAR YOUR FAKE STORY >:(
Ok ! Now I gonna ask 3 of them about this things!! 
YEAH ! BLAH ! BLAH ! BLAH !! WHAT DO I CARE??!! BLEK ! ;PPP
shx3 asal ko da berubah hah?
ERRKKK?? 
Ko ckp aq berubah?? Hahahaha !! 
HOW MANY TYMS DO I HAVE TO TELL YOU??!! 
THAT I AM NOT ! IM JUST LYING ALL THE TYM ! TO KNOW WHO YOU REALLY ARE ! AND KNOW YOUR SECRETS ! ;PP
I DID TELL YOU I DIDNT CHANGE RITE?! OR MANY BE YOU DONE UNDERSTAND ENGLISH?? AREN'T YOUR ENGLISH GOOD?? ;PPPONE OF YOURS FRIEND SAYS YOUR ENGLISH IS EPIC WRONG ! ! =W=
epic tu aper??
=W="" tu pwn x tau ke??? 
eh!! dah lah !! BLOCK ARR aq !! Hurry UP ! I dont want to meet you !! =W='
aq tau la aq bodo.
DAH LA...CEPAT AH BLOCK AQ !
aq kan xcedik ngat mcm ko ! alin pon ckp ko berubahh. ko xcye ko tnyerr arr dia..NOW, aq tau ko cediikk ke ape ke but don proud plz. aq bkn nk complain kau and kn nk ajar ko. cume aq ckp je.
BILE AQ CKP AW CEDIK?? ERKK ?? !! PELIK AH KO NIE , NAPE AQ CKP SURUH KO BLOCK I AQ ,, KO TIBA2 JE TUKAR SUBJEK ??!! DAH !!
hah? ko ckp yg ko da improve la tu la ni la... byle aq tukar tajukk ????!!!MD !
betul laa ape yg aq ckp , ko tukar tajuk , aku suruh ko block , ko tibe2 je tukar subject , dah laa !! BLOCK LAH CEPT !!

nape nk block ? xphm la ko ni. Oh, skrg ni kelas aq asek pnggil susu ape tau , lisa . ehehheok now, aq nk mkn. nnti bru aq blas mesej ko. assalamualaikum.
aduh. . .nape susu pulak ade nie.. - -""
lisa ,, ko x yah la buat lawak skrg.. . ye? -.-""
block aq sbb . . .aq mls nk gduh ngan ko atau ckp ngan ko ah. .
aq xckp aq nk gado. aq xckp aq nk buat lawakk.ko bkn ke suke susu?
of course la x ! Hahaha ! ! ! BTW, HI COPY CATS ! ;))
jge mulot ko!aq tau npe,, sbb ko tgk nme aqtu! koingt ko je de nme tu?org pon tgk a cite fairytale! n,asl ko ni suke ngat cri jln gado ?!! da block tu block je la! lgi nk men msg ngan 0rg! (prsan kan xckp pon psl nme dia T^T)
OoPs !
Sorry ye Miss       ~ HAHAHA !
BTW,,     ko nie perasan lah !
Hahaha. .. kesian nye ~ XDD
Aq x ckp pon yg aq ckp psl "name" ko tu XD
Ish , ish , ish ! Perasanya ~ :P
BTW,
betul ke ko nak mati ?
And , ko nie lahir di Australia ?
Betul ke ?
Ko ade kawan/cousin named Christina ?
From Australia ? And a princess ? OwO
Wow !
BTW, Robert Pattison is her brother ? Hahaha !!
Ko nie kan ,
sbb tu semua lah aq x dpt nk..
percaya ke nk maaf kan ko ! Hahaha. . .
Mengaku je la , yang semua tu tipu.
Beside , Lucy Heartfilia , is a better gurl in the guild .
She's nice . . .
Not a liar . . .She DIFFERENT !
She's not like you :PP
Even she's rich , she's not a show-off gurl ~ XD
You are rich ?? Right ? Hahaha ! What do i care ?
You are rich , but you are show-off ;) That's what makes
me hate about you :D
Dulu , cuti sekolah ,
ko sibuk call aq ,
ingatkan ko ada apa hal yg penting , tapi..
ko cuma nk bagitau ko kat Hong Kong ?o.O
Hahahha !! I told my family about you ;) About every ..
single thing you said & told me . . i told my family laa. . .
BTW, my grandfather little sister ,
her husband is part of politics laa. . .ko tau kan
politic tu apa ? politic tu wakil rakyat la !
Ko jangan lah ingat yang ko tu kaya sangat ;)
(she really crazy!)
Oh , ade aq ckp aq prsan? xpyh la nk ajr aq~aq rse ko yg 'SHOW OFF'!
betul la ko nie perasan ;)
I'm happy cos u move to JB!
cus,.You make me feel in JAIL Dx
xde mse aq nklyn org cam ko! buang mse aq!btol a ustazah ckp ko :kacang lupekan kulit!!!
layan aq ?
nape ko selama nie layan aq?
hahaha XDD
Nasib laa !!
Eh , aq rimas lah dengan ko      ;)
BTW, dah bace ape aq tulis?
Aq x ckp pon yg aq ckp psl "name" ko tu XD
Ish , ish , ish ! Perasanya ~ :P
BTW,
betul ke ko nak mati ?
And , ko nie lahir di Australia ?
Betul ke ?
Ko ade kawan/cousin named Christina ?
From Australia ? And a princess ? OwO
Wow !
BTW, Robert Pattison is her brother ? Hahaha !!

Ko nie kan ,
sbb tu semua lah aq x dpt nk..
percaya ke nk maaf kan ko ! Hahaha. . .

Mengaku je la , yang semua tu tipu.
Beside , Lucy Heartfilia , is a better gurl in the guild .

She's nice . . .
Not a liar . . .She DIFFERENT !
She's not like you :PP
Even she's rich , she's not a show-off gurl ~ XD
You are rich ?? Right ? Hahaha ! What do i care ?
You are rich , but you are show-off ;) That's what makes
me hate about you :D

Dulu , cuti sekolah ,
ko sibuk call aq ,
ingatkan ko ada apa hal yg penting , tapi..
ko cuma nk bagitau ko kat Hong Kong ?o.O
Hahahha !! I told my family about you ;) About every ..
single thing you said & told me . . i told my family laa. . .

BTW, my grandfather little sister ,
her husband is part of politics laa. . .ko tau kan
politic tu apa ? politic tu wakil rakyat la !
Ko jangan lah ingit yang ko u kaya sangat ;)
nak aq ulang lagi?
Aq x ckp pon yg aq ckp psl "name" ko tu XD
Ish , ish , ish ! Perasanya ~ :P

BTW,
betul ke ko nak mati ?
And , ko nie lahir di Australia ?
Betul ke ?
Ko ade kawan/cousin named Christina ?
From Australia ? And a princess ? OwO
Wow !
BTW, Robert Pattison is her brother ? Hahaha !!

Ko nie kan ,
sbb tu semua lah aq x dpt nk..
percaya ke nk maaf kan ko ! Hahaha. . .

Mengaku je la , yang semua tu tipu.
Beside , Lucy Heartfilia , is a better gurl in the guild .

She's nice . . .
Not a liar . . .She DIFFERENT !
She's not like you :PP
Even she's rich , she's not a show-off gurl ~ XD
You are rich ?? Right ? Hahaha ! What do i care ?
You are rich , but you are show-off ;) That's what makes
me hate about you :D

Dulu , cuti sekolah ,
ko sibuk call aq ,
ingatkan ko ada apa hal yg penting , tapi..
ko cuma nk bagitau ko kat Hong Kong ?o.O
Hahahha !! I told my family about you ;) About every ..
single thing you said & told me . . i told my family laa. . .

BTW, my grandfather little sister ,
her husband is part of politics laa. . .ko tau kan
politic tu apa ? politic tu wakil rakyat la !
Ko jangan lah ingit yang ko u kaya sangat ;)
ko ni ok ke x?nk ulang 2-10 times idc!ko yg mule dlu! dA BLOCK AQ TU SUDA LA! LGI NK REMOVE THEN SEND MSG KT AQ LGI! AQ RSE AQ DA 86% WANNA FORGET BOUT U ! KO MUNCUL BLIK!!! SUSSAAH LA NK LPEKAN KO NI!

HARI LAIN SAMBUNG !
 nk blik umah
now ade kat pjbt kealuarge aq, tula aq nk blik da
Bye ! TcT




>x

Arghh ! Holidays are totally boring ==" Hmm, btw i'm new here, juz wanna follow people that i know only ! need help for design my  blog to look nicer !
Hahax. I ♥ this picx  >x<"